Novel KEKASIHKU GADIS SARAWAK kini berada di pasaran!!!

Friday 11 April 2014

Novel Puntan Pengerindu


 Sarawak: RM8.00
Penulis: Jantan Umbat
 
 
Tibak Cherita / Sinopsis
"Ditu aku madahka diri enda ulih nerima Jang agi laban tusah aku berunding. Manah belaya dulu anang belaya dudi. Kami dua tu udah belega tiga taun setengah, taja aku enda ulih nulak duit dikirum iya, tang ati aku udah tutup. Bara pengerindu aku udah padam. Nya alai aku enda ulih nerima Jang pulai. Ku aku, tu sarak manis, nadai enggau bantah enggau laya."
 
"Minta ampun Jang. Nuan anang ngutuk aku. Ukai aku ke ngepunka penyerekang tua. Nuan udah magi pengerindu nuan enggau orang bukai. Nuan ukai agi Jang ke ditemu aku lebuh tua ke terubah betemu suba lalu begulai lebih tiga taun ke udah. Baka nya mega pengerindu nuan enggau enggi aku udah berubah. Bendar ga aku udah mujuk ati aku awakka tua ulih nampung pengerindu tua dikena nyeliahka iya enda putus di tengah jalai tang nadai ubat ulih ngenyumanka telih ba ati aku. Suman pan iya enti ngena jalai pura-pura, litan iya tetap meruan. Nuan ke mujuk ngumbuk aku nya baka ke deka nirika mangkuk belah, baka ke deka negika tali basah."
 

No comments:

Post a Comment